Onsdag

Skola .... och jag sitter nere i biblioteket som vanligt. Har jobbat med en uppgift inom hälsopedagogiken. Sedan är det en lektion innan lunch. Och till lunch är det tacos, mums. Och sedan ska jag upp på Park och ha matlagning och den här gången ska vi göra efterrätter. Så jag tror att jag kommer vara ganska mätt när jag har slutat, men det är bra det. Det blir 16.10 bussen hem iallafall men dock utan Örjan. Han har sin första praktik vecka så nu framöver blir det att åka buss själv, tråkigt. Men jag går bara nästa vecka sedan har jag ju också praktik så det ska väll gå bra får jag hoppas.

Igår satt jag och läste litegrann om vad jag gjorde ifjol under den här tiden och då var jag i lagårn 24/7. De var bara det som gällde då. Återigen måste jag säga att mitt liv har förändrats väldigt mycket.
Igår fick jag ett sms av min tremänning som ska komma upp från Stockholm någon gång under v.9. Hon frågade om jag ville följa med på hockey och om jag ville föja med ner till Timrå och se den matchen också. Men alltså jag känner ingen lust till det faktiskt. Jag har inte följt modo så mycket den här säsongen och jag har som tappat intresset... Jag känner liksom inte alls för det. Och då känns det bara dumt att betala biljetter och gå. Så jag tror att jag tänker säga nej till hockey för första gången i mitt liv. Jag som varit så tokig i hockey. Såg matcher på tvn förut så fort jag fick chansen och gick på så många matcher som jag kunde. Och gick inget av dom alterativen, ja då lyssnade jag på radion. Jag visste alltid hur dom låg till! Men inte nu längre. Och ska jag berätta vad jag istället ska göra?
ÅKA SKOTER MED ÖRJAN! Det är det som intresserar mig nu och det är det roligaste jag kan göra. Det är bara så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0