Onsdag

Jag slänger snabbt in ett inlägg innan lektionen börjar. Då har jag prov i Palliativ vård och jag ljuger inte så jag säger att jag inte har tränat ett dugg. Det kommer verkligen inte att gå bra såvidare det inte är självklara frågor. Man kan ju hoppas.

Sedan är det bara att gå upp till Park och ha matlagning för sista gången och sedan efter det tillbaka till skolan igen för att ha handledarträff. Mycket nu. Och jag som inte ens har frisknat till helt sedan igår men jag kände att jag var tvugen att fara till skolan idag så att jag inte skulle missa så mycket.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Jag vart då nöjd och har inget att klaga på! ;) Men hur kommer det sig att du ska jobba i Husum när du inte bor där? :/

2010-02-17 @ 16:43:22
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/
Postat av: Monkey

vad är palliativ vård?

2010-02-17 @ 17:54:29
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0