Söndag

Alla <3´s dag! Imorse när jag vaknade fick jag ett kort av Örjan där det stod en massa fina saker öch så fick jag ett paket av honom och det var en Miranda nalle som var hur söt som helst. Han visste verkligen vad jag villle ha <3

Idag har jag och Örjan varit ute med skotern igen, vi kom nyss tillbaka. Han sladdade spåret sen igår, det var ganska så sönderkört. Nu sitter jag här och om ett tag ska vi hem till mig och äta och sedan vara där ikväll. Jag måste ta itu med några saker och så ska jag gå och titta till fåren, Det börjar närma sig lammning och jag tänker faktiskt inte släppa det helt, för intresset finns fortfarande kvar även om det är vetydligt mindre än åren förut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0