Torsdag

Haft praktik idag igen 7-16.  Och så blir det som sagt var imorgon också men det ska nog gå bra. Jag trivs där så det är ingen fara. Det enda är väll att jag skulle vilja ha sovmorgon, jag är inte van vid att kliva upp 5.15. Jag brukar ju sova tills 6.30 i vanliga fall. Och dessutom så ringer Örjans väckare 2.30 och så kan han ligga och snooza till 5.00 eftersom att han måste h¨ålla sig någorlunda vaken ifall att dom ringer och säger att han måste ut med lastbilen. Så jag själv sover ju inte heller så mycket under de timmarna. Men jag får skylla mig själv som vill sova med honom, det är ju trots allt mitt eget val ;)

Nu ska jag försöka laga någon mat för jag börjar bli hungrig och så måste jag ju se till så att jag får med mig mat imorgon ....



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Javisst. :) Jobbar du i helgen eller är du ledig? :)

2010-02-25 @ 20:24:37
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad kul att du trivs! :) Jag med! Men vad får ni göra som är så stor skillnad mot sjukhem då?

Förresten, du ska på barn lektionen på måndag va? :D

2010-02-26 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0