Torsdag

Nu sitter jag och har svenska, vi håller på att skriva olika saker om Renässansen. Men jag är klar med uppgiften så jag tänkte passa på att blogga lite, jag har inte tid till det sedan. Efter den här lektionen så är det lunch och direkt då vi har ätit bär det av ner till Paradisbadet. Det står simmning på schemat! Det känns faktiskt ganska drygt men jag måste verkligen vara med eftersom att jag har missat så mycket. Sedan efter simmningen är det en lektion kvar innan vi slutar.

Lektionen innan svenskan hade jag matte och då gjorde jag klart provet på kapitel 5. Så imorgon kan jag påbörja kapitel 6 som är det sista boken, känns ganska så skönt.

Jag har inga planer för kvällen men det blir säkert något trevligt om inte annat så får jag sitta vid datorn.



Kommentarer
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: hihi jodå! Det gäller lite övning bara:P



Allt bra? kram

2010-02-04 @ 14:12:45
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0