Fredag

Fredag igen, och det känns väll ganska så skönt. 

Om ett tag har jag prov i läkemedel och jag kan det som jag borde, tror jag iallafall. Vi får se hur det går. Det blev inget pluggande igår iallafall för jag och Örjan var ute med skotern och trampade upp leden. Och det tog längre tid än vad vi hade tänkt oss. För det var nå fruktansvärt med snö! Jag tror att det tog 3 timmar och normalt så brukar den där svängen ta 45 minuter. Länge sedan det kom såhär mycket snö på en gång.

När jag har slutat idag så ska mamma och pappa hämta mig, Örjan och Tobias på busstation kavrt över 3 och sedan ska jag kolla efter skoterkläder, det kan behövas. Sedan ska jag hem till Örjan och äta där och sedan ska vi fara till Själevad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0