Fredag

Det händer bara en gång i livet att man fyller 18 år och den dagen är idag för mig :) Jag har sett framemot att bli 18 länge och nu är jag det, ganska ofattabart faktiskt.

Idag är jag på skolan och gör allt det vanliga, fryser och har tråkigt typ. Men nu har jag bara 1 ½ lektion kvar. För jag måste gå tidigare från matten eftersom att jag ska till läkaren och kolla höften. Efter att jag har varit där så ska jag försöka hinna gå på stan en stund och fixa några saker. Sedan så ska Örjan hämta mig och då åker vi direkt hem till mig och är där ikväll. Jag vet redan några som tänker komma och hälsa på. Och det kan vara bra eftersom att jag behöver hjälp med att äta upp alla tårtorna. Jag har nämligen en smörgåstårta, en banan/choklad tårta, en marsipantårta och två glasstårtor så det lär bli en massa över ;)

Trevlig helg :)¨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0