Lördag

Nu blir ni kanske lite förvånad över att jag skriver idag. Men det är så att internet är fixat hit till Önskanäs nu, så nu kan jag blogga även då jag är här uppe :) Idag har jag, Örjan och Tobias åkt skoter mest hela dagen. Det var lite småkallt men det gick ändå ganska bra, det var bara på slutet som jag frös om fötterna. Nu gör jag inte så mycket, kollar på när Örjan ritar.

Bergavningen igår gick bra fast det var jobbigt. Men det hör ju till. Efteråt fick vi iallafall smörgåstårta som var jätte god och allt blev som vanligt igen. Det var ingen som var ledsen under minnesstunden.

Missade jag något i skolan igår?

Kommentarer
Postat av: Josse

Svenska såg vi på film, bild ritade vi, medicin "pluggade vi" och på matten fikade vi och räknade, på samhälls pratade vi om provet. Enda bra du missade var fikat ;P

2010-01-16 @ 19:38:24
Postat av: sandra =)

vi är ledig på alla samhälls lektioner fram till fredag. prov i medecin om två veckor på fredag. läxa i bild (du får den på måndag) och ingen lektion i bild nästa vecka. annars inget specielt.

2010-01-16 @ 20:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0