Tisdag

Nu är klockan 12.20 och jag har slutat för dagen. Vi fick sluta tidigare från lektionen, ganska skönt men nu blir det istället att vänta på bussen i 2 ½ timme men det ska väll gå på något sätt. Jag är ju ändå ganska så van vid att vänta på bussen så att.
Jag ska kolla på lite kläder, det känns som att det var ett tag sedan jag gjorde det så det kan vara kul.

Jag åker direkt till Örjan med bussen och lämnar några saker hos honom. Sedan åker vi hem till mig och äter middag och sedan åker vi nog tillbaka hem till honom igen för han har säker något som måste göras. Och jag måste prata med honom om en sak.

Igår var jag och Örjan ute med skotern efter att vi hade strykit gardinerna. Han och Erik skulle sladda leden upp till Storlidenstugan så hela kvällen gick åt till det. Jag tror att vi var hemma kvart över 9 och då drack vi chocklad och sedan var det dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0