Tisdag

Jag hinner faktiskt inte blogga nu, det är bara så. Jag har så mycket annat för mig som jag tycker är roligare så jag hinner inte sitta vid datorn. Men på torsdag så blir det ändrat på det för då början skolan igen och då finns det gott om tid för att sitta vid datorn på raster och luncher.

Idag har jag, Örjan, Tobias K och Tobias L varit och åkt skoter. Fast det var riktigt kallt och jag började frysa nästan på en gång så det blev inte så länge. Sedan har vi kört singstar och även hunnit med en sväng ner till stan för att Tobias K skulle köpa startsnöre till skotern som han drog sönder igår.

Nu ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra det återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0