Fredag

Egentligen så vill jag blogga varje dag men det är omöjligt för jag har jämt så mycket annat för mig. I veckan har jag varit borta i Önskanäs med Örjan och i Lögdeå. Och resten av tiden så har jag varit med fåren. Det har kommit så många lamm nu, 32 stycken. Det kan komma 10 lamm på en dag, det är verkligen fullt upp hela tiden.
Men det är roligt att vara där och dom är så söta. Eftersom att många har dött eller varit döfödda så har vi inte hunnit igenom hela alfabetet ännu med namn, men snart så.
Anton, Berta, Cissi, Drutten, Ella, Freddy, Glenn, Hilda, Ior, Joel, Klas, Lisa, Majken, Nozler, Olivia, Petra, Quattro, Rut, Sigvard, Torsten, Ulla, Verner och ett lamm som ännu inte fått något namn.

Idag är det VIKTORIA, alltså min namnsdag för dom som inte visste det. Vi ska fira med glasstårta snart. Och dessutom så ska vi på varvsberget och äta festlig fredag klockan 17.00. Dock inte för att jag har namnsdag utan det var en present till min morbror som fyllde år för ett tag sedan.

Imorgon ska jag och Örjan ut med skotern på en långtur till Lögdeå. Sedan på kvällen ska han och jag på hockeyn. Inte för att det är en så speciell match eftersom att Modo ändå inte kommer till slutspel. Men det intressanta är att jag fick biljetterna av Örjan och det var han som ville att vi skulle gå. Jag har alltså inte påverkat något av det där, skumt. Han som hatar hockey!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Okej, det låter ju super! :)

2010-03-14 @ 14:04:49
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0