Söndag

Slut på ännu en vecka. Tiden går otroligt snabbt. Nu har jag bara 3 dagar kvar på praktiken och sedan är det påsklov. Känns tråkigt att praktiken är slut men skönt att det är lov igen :) Inte så många veckor kvar i skolan sedan.

Igår gjorde jag ingenting om jag ska vara ärlig. Men sådana dagar är mycket sköna dom med.

Idag gör jag inte heller så mycket, jag har varit och kollat i lagårn och lite annat. Nu ska jag snart duscha och sedan äta något. För klockan 5 ska jag och Örjan åka ner till stan och se på bio. Farsan! Det blir säkert roligt.



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag tog bort min gamla blogg på blogg.se och gjorde en ny på blogspot. Kika gärna in! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0