Torsdag

Det är då värst vad lite inlägg det blir under praktiken. Jag vill skriva varje dag men ändå så hinner jag inte. Det är som det är. Jag har hela tiden fullt upp, eller? Jag har en massa läxor iallafall som väntar på att bli gjorda. Men eftersom att jag är så lat så orkar jag inte ta itu med någon av dem. ILLA! Fast jag har lovat mig själv att börja så smått iallafall så att jag inte får sitta och tok plugga på slutet, det är ingen höjdare.
Det som måste göras är
• Rapport om för tidigt födda barn - tills på måndag
• Prov i hälsopedagosiken - nästa torsdag
• Rita ett ansikte, en frukost, en bild som har med praktiken att göra, ett mjukt föremål - tills sommarlovet men lika bra att få som mycket som möjligt bortgjort.
• Apu uppgiften - tills efter påsklovet
• Gruppuppgift i hälsopedagogiken - tills efter påsklovet
• Göra klart kapitel 6 i matteboken - tills efter påsklovet
Det förvånar mig inte om jag har glömt något också .. allting snurrar i mitt huvud just nu.
Dessutom så jobbar man heltid, vill hinna vara med Örjan, vill vara i lagårn, vill göra klart min tavla som jag håller på att broderar och så vill man bara ta det lugnt ibland också.

Inget att göra åt! Allt kommer att ordna sig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0